niedziela, 19 stycznia 2014

Кіньский хвіст! / Koński ogon!

Пару дні тому вернулам з заніать теренових в Бєщадах. 
Спіткалам ся там з годовцами коней і довідалам ся, же довги роки тому на полонинах випасано купу коні, котри завдяки перебуваню в високих горах мали векши легені і были справніши.
***
Paru dni tomu wernułam z zaniat terenowych w Bieszczadach. Spitkałam sia tam z hodowcamy konej i dowidałam sia, że dowhy roky tomu na połonynach wypasano kupu koni, kotry zawdjaky perebuwaniu w wysokych horach maly wekszy płuca i byly sprawniszy.
***
Kilka dni temu wróciłam z zajęć terenowych w Bieszczadach. Spotkałam tam hodowców koni i dowiedziałam się, że dawno temu na połoninach wypasano tysiące koni, które dzięki pobycie na znacznych wysokościach miały większe płuca, co sprawiało, że były sprawniejsze.


Виділисте даколи коня з таким гарним хвостом?
***
Wydilyste dakoly konia z takym harnym chwostom?
***
Widzieliście kiedyś konia z takim pięknym ogonem?



Може през тото взяла ня охота на ковбойки?
***
Może prez toto wziała nia ochota na kowbojky?
***
Może przez to nabrałam dziś ochoty na kowbojki? 






4 komentarze:

  1. Moze wziała mja ochota hneska zobaczyty Twoj bloh, a moze htosy mja o toto błahał?
    tak czy inaksze ne załuju, bo odpowidajuczy na zwidannia powim, zem nyhda ne wydiła takoho harnoho hłosta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ne muszu wchodyty na bloga w interneti, bo ohladam sy ho w cerkwy w trakti kazania w wersji paperowij( w "Watri") :) Barz dobra reklama diłky :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zabyłas o śpiwanci: " ichaw Mośko do młyna, aj waj bum!", tam było o koniu :D

    OdpowiedzUsuń